Központi Sorszámkezelő Rendszer
gyógyszersorszámozás
KSR
Érdeklődés / DEMO
Amennyiben a KSR termékkel kapcsolatban kérdése van írjon nekünk, illetve szívesen állunk rendelkezésére a +36-30-445-2573 telefonszámon.
KIKNEK KÉSZÜLT?
A rendszert az olyan kis gyógyszercégek (KKV) részére fejlesztettük ki, melyek számára a DR 2016/161/EU előírás sorszámozási kötelezettséget ír elő.
HOGYAN VEHETŐ IGÉNYBE?
A KSR rendszer privát-felhő konfigurációban érhető el, használata havi bérleti díj ellenében lehetséges. A megfelelő regisztráció után a felhasználók megkapják a rendszer működtetéséhez szükséges felhasználó/jelszó kombinációt, mely segítségével bejelentkezhetnek és egy normál böngészővel használhatják a rendszert.
MIK AZ ELŐNYEI?
– Magyarországon elérhető legalacsonyabb havi szolgáltatási díj,
– alacsony belépési költség,
– gyors bevezethetőség (1-3 hónap),
– kompatibilitás TraceLink, Antares, Systech rendszerekkel,
– magyar nyelvű támogatás,
– validált rendszer.
KÖZPONTI SORSZÁMKEZELŐ RENDSZER
HOGYAN MŰKÖDIK?
A KSR alapműveletei az ISA 95 modell L4/L5 szintjének felelnek meg.
Ennek megfelelően a KSR rendszer meggenerálja a napi sorszám igénnyel rendelkező MAH és CMO cégeknek a szükséges sorszámokat, azokat felírja a dobozokra és visszaadja a sikeresen felírt (commissioned) sorszámokat. A KSR ezeket leadja az EU HUB-nak az erre meghatározott protokoll szerint.
A KSR rendszer használatának legfontosabb lépései:
1. MAH regisztráció
2. Rendszerhozzáférés beállítása
3. Sorszám generálás
4. Sorszám letöltés
5. Sorszám feltöltés
6. Batch adatok módosítása
7. Sorszám lejelentés az EU-HUB-ba
8. Sorszám karbantartás 5 évig
KIKNEK AJÁNLJUK?
Számos európai országban kialakultak azok a szolgáltatók, akik a helyi piacra fókuszálva lokalizált, a KKV-k számára is elérhető szolgáltatást nyújtanak. Ezzel megnyílt a lehetőség arra, hogy ezek a cégek az igényeiknek megfelelő testreszabott szolgáltatáshoz jussanak.
Ha az alábbiak közül valamelyik igaz Önre, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy ismerkedjen meg a megoldásunkkal!
Ön úgy érzi, hogy:
– túl sokat fizet a globális szolgáltatójának a sorszámozási megoldásért,
– problémái vannak az idegen nyelvű kapcsolattartással,
– nehézkesen működtethető, alacsony funkcionalitású megoldást használ,
– éppen most tervezi az európai piacra lépést egy termékével.
A globális szállítókkal kötött szolgáltatási szerződések jellemzően a jövő év első negyedévében járnak le, így még elegendő idő van egy új költségtakarékos megoldás bevezetéséhez.
Ha felkeltettük érdeklődését, keressen minket a további részletekért!