legmodernebb technológiák használata

Üdülőnyilvántartó

Üdülőnyilvántartó 1

Érdeklődés

Amennyiben az Üdülőnyilvántartó termékünkel kapcsolatban kérdése van írjon nekünk, illetve szívesen állunk rendelkezésére a +36-1-487-3011 telefonszámon.

A hazai nagyvállalatok egy sajátos szolgáltatása a dolgozóik számára nyújtott vállalati szálláshely szolgáltatás, aminek célja lehet a napi munkába járás megkönnyítése (munkásszálló szolgáltatás) vagy a dolgozói rekreáció (üdülőhely szolgáltatás).

Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.
Cégünk megoldása ezt a hiányt kívánja pótolni egy kifejezetten erre a célra fejlesztett üzleti alkalmazással. A korábbi papír vagy excel alapú nyilvántartás helyett a Konzorcia célszoftvere a teljes szálláshely szolgáltatás szervezési folyamatot támogatja az igényléstől a szobába történő be- illetve kijelentkezésen át a különböző adatszolgáltatások elkészítéséig.

Milyen előnyöket nyújt ez az alkalmazás?

1 –

Az alkalmazás nyitott interfészeinek köszönhetően integrálható a vállalat egyéb ügyviteli rendszereihez (alkalmazotti törzs adatok, számlázási adatok, stb.)

2 –

A beépített szerep alapú jogosultság rendszere és munkafolyamat vezérlője segítségével tetszőleges üdülés szervezési folyamat alakítható ki tetszőleges szereplőkkel.

3 –

Felhasználóbarát felületek történik az adatok rögzítése és kezelése.

4 –

A rugalmas lekérdezi lehetőségeknek köszönhetően a felhasználó saját magának olyan – korábban csak nagy adminisztrációs erőfeszítések árán elérhető – információkat nyerhet ki a rendszerből, mint például:

üdültetésben részt vett alkalmazottak,

a rendszerből közvetlenül nyomtatható dokumentumok (pl. beutalójegy)

üdülő/szoba kihasználtság adatok,

adatok a különböző kedvezményekről pl. szakszervezeti hozzájárulás kiszámlázásához,

adatok a béren kívüli juttatások elszámolásához,

igénylőkhöz, vendégekhez rendelt egyéb adatok (pl. tüdőszűrő érvényességi dátum, kárszámos jegyzőkönyv kivonat, lakcímbejelentő, stb.)

egyéb nyújtott szolgáltatások nyilvántartása (pl. fürdőjegy, reggeli)

Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.

Hogyan vehető igénybe?

1 –

Licencelési konstrukcióban a vállalat saját szerverére telepítve.

2 –

SaaS konstrukcióban.

Funkcionális jellemzők:

agsdi-check-circle

Gyors bevezetés

agsdi-check-circle

Egyszerű használhatóság

agsdi-check-circle

Saját workflow,

agsdi-check-circle

IFA bevallás és számlázási adatok automatikus előállítása..

agsdi-check-circle

Best Practice folyamatok

agsdi-check-circle

Rugalmas kimutatások

agsdi-check-circle

Automatikusan generálható dokumentumok,

agsdi-check-circle

Saját jogosultsági rendszer,

Technológiai jellemzők:

agsdi-check-circle

Oracle DB

agsdi-check-circle

APEX technológia

agsdi-check-circle

E-mail és SMS integráció

agsdi-check-circle

LDAP integráció lehetősége

Akiknek ajánljuk:

Vállalatoknak, intézményeknek, akik saját üdülővel vagy munkásszállóval rendelkeznek.

Kisebb üdültetéssel vagy munkásszállás szolgáltatással foglalkozó vállalkozásoknak.

Címünk

1012 Budapest,
Pálya u. 9. II. emelet,
Magyarország

Elérhetőség

+36-1-487-3015
info@konzorcia.hu

Ügyfeleinknek

Copyright © 2019 konzorcia.hu

Adószám: 12795552-2-41 | Cégjegyzékszám: 01-09-703816