KONZORCIA ONLINE KÖVETŐ
KOK
Érdeklődés
Amennyiben a Konzorcia Online Követő termékünkel kapcsolatban kérdése van írjon nekünk, illetve szívesen állunk rendelkezésére a +36-30-445-2573 telefonszámon.
APEX technológiával fejlesztett helpdesk és projektkövetést támogató alkalmazás, mely az internet lehetőségeire épít. Használatával egyszerűen lehet a felhasználói bejelentéseket követni, a projektek folyamatát menedzselni.
Főbb jellemzők
1.
LDAP integráció
2.
Beépített rugalmasan setupolható munkafolyamatok és jogosultsági rendszer
3.
Időráfordítások és határidők/státuszok automatikus monitorozási lehetősége (e-mail és SMS integráció)
Kell tehát egy olyan eszköz, mely a projekt vagy bármilyen más logikailag összetartozó információforrás legfontosabb tényeit, legfontosabb információit tárolja, az érintettek számára hozzáférhetővé teszi, és az események időbeliségét követi.
A KOK egy Oracle APEX technológiával fejlesztett helpdesk és projektkövető alkalmazás, mely az internet lehetőségeire épít. Használatával egyszerűen lehet a felhasználói bejelentéseket követni, a projektek folyamatát menedzselni.
Fontos hozadéka a rendszer használatának, hogy egy automatikusan épülő online tudásbázis kerül a vállalat tulajdonába.
A KOK-ba hosszú évek tapasztalata alapján kidolgozott Best Practice folyamatokat építettünk. A beépített jogosultsági és workflow modul segítségével néhány kattintással létrehozhatók az egyedi üzleti igényeket támogató munkafolyamatok. A rendszer telepítése, bevezetése és oktatása akár néhány nap alatt elvégezhető.
A KOK használatával a projekt vagy támogatási tevékenység hatékonysága, átláthatósága lényegesen megnő, csökken a tevékenység üzleti kockázata.
A KOK termékként (on-premise alkalmazásként) vagy SaaS szolgáltatásként is megvásárolható.