legmodernebb technológiák használata

Üdülőnyilvántartó

Üdülőnyilvántartó 1

Érdeklődés

Amennyiben az Üdülőnyilvántartó termékünkel kapcsolatban kérdése van írjon nekünk, illetve szívesen állunk rendelkezésére a +36-30-445-2573 telefonszámon.

A hazai nagyvállalatok egy sajátos szolgáltatása a dolgozóik számára nyújtott vállalati szálláshely szolgáltatás, aminek célja lehet a napi munkába járás megkönnyítése (munkásszálló szolgáltatás) vagy a dolgozói rekreáció (üdülőhely szolgáltatás).

Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.
Cégünk megoldása ezt a hiányt kívánja pótolni egy kifejezetten erre a célra fejlesztett üzleti alkalmazással. A korábbi papír vagy excel alapú nyilvántartás helyett a Konzorcia célszoftvere a teljes szálláshely szolgáltatás szervezési folyamatot támogatja az igényléstől a szobába történő be- illetve kijelentkezésen át a különböző adatszolgáltatások elkészítéséig.

Milyen előnyöket nyújt ez az alkalmazás?

1 –

Az alkalmazás nyitott interfészeinek köszönhetően integrálható a vállalat egyéb ügyviteli rendszereihez (alkalmazotti törzs adatok, számlázási adatok, stb.)

2 –

A beépített szerep alapú jogosultság rendszere és munkafolyamat vezérlője segítségével tetszőleges üdülés szervezési folyamat alakítható ki tetszőleges szereplőkkel.

3 –

Felhasználóbarát felületek történik az adatok rögzítése és kezelése.

4 –

A rugalmas lekérdezi lehetőségeknek köszönhetően a felhasználó saját magának olyan – korábban csak nagy adminisztrációs erőfeszítések árán elérhető – információkat nyerhet ki a rendszerből, mint például:

üdültetésben részt vett alkalmazottak,

a rendszerből közvetlenül nyomtatható dokumentumok (pl. beutalójegy)

üdülő/szoba kihasználtság adatok,

adatok a különböző kedvezményekről pl. szakszervezeti hozzájárulás kiszámlázásához,

adatok a béren kívüli juttatások elszámolásához,

igénylőkhöz, vendégekhez rendelt egyéb adatok (pl. tüdőszűrő érvényességi dátum, kárszámos jegyzőkönyv kivonat, lakcímbejelentő, stb.)

egyéb nyújtott szolgáltatások nyilvántartása (pl. fürdőjegy, reggeli)

Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.

Hogyan vehető igénybe?

1 –

Licencelési konstrukcióban a vállalat saját szerverére telepítve.

2 –

SaaS konstrukcióban.

Funkcionális jellemzők:

agsdix-null

Gyors bevezetés

agsdix-null

Egyszerű használhatóság

agsdix-null

Saját workflow,

agsdix-null

IFA bevallás és számlázási adatok automatikus előállítása..

agsdix-null

Best Practice folyamatok

agsdix-null

Rugalmas kimutatások

agsdix-null

Automatikusan generálható dokumentumok,

agsdix-null

Saját jogosultsági rendszer,

Technológiai jellemzők:

agsdix-null

Oracle DB

agsdix-null

APEX technológia

agsdix-null

E-mail és SMS integráció

agsdix-null

LDAP integráció lehetősége

Akiknek ajánljuk:

Vállalatoknak, intézményeknek, akik saját üdülővel vagy munkásszállóval rendelkeznek.

Kisebb üdültetéssel vagy munkásszállás szolgáltatással foglalkozó vállalkozásoknak.