legmodernebb technológiák használata
Üdülőnyilvántartó
Érdeklődés
Amennyiben az Üdülőnyilvántartó termékünkel kapcsolatban kérdése van írjon nekünk, illetve szívesen állunk rendelkezésére a +36-30-445-2573 telefonszámon.
A hazai nagyvállalatok egy sajátos szolgáltatása a dolgozóik számára nyújtott vállalati szálláshely szolgáltatás, aminek célja lehet a napi munkába járás megkönnyítése (munkásszálló szolgáltatás) vagy a dolgozói rekreáció (üdülőhely szolgáltatás).
Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.
Cégünk megoldása ezt a hiányt kívánja pótolni egy kifejezetten erre a célra fejlesztett üzleti alkalmazással. A korábbi papír vagy excel alapú nyilvántartás helyett a Konzorcia célszoftvere a teljes szálláshely szolgáltatás szervezési folyamatot támogatja az igényléstől a szobába történő be- illetve kijelentkezésen át a különböző adatszolgáltatások elkészítéséig.
Milyen előnyöket nyújt ez az alkalmazás?
1 –
Az alkalmazás nyitott interfészeinek köszönhetően integrálható a vállalat egyéb ügyviteli rendszereihez (alkalmazotti törzs adatok, számlázási adatok, stb.)
2 –
A beépített szerep alapú jogosultság rendszere és munkafolyamat vezérlője segítségével tetszőleges üdülés szervezési folyamat alakítható ki tetszőleges szereplőkkel.
3 –
Felhasználóbarát felületek történik az adatok rögzítése és kezelése.
4 –
A rugalmas lekérdezi lehetőségeknek köszönhetően a felhasználó saját magának olyan – korábban csak nagy adminisztrációs erőfeszítések árán elérhető – információkat nyerhet ki a rendszerből, mint például:
üdültetésben részt vett alkalmazottak,
a rendszerből közvetlenül nyomtatható dokumentumok (pl. beutalójegy)
üdülő/szoba kihasználtság adatok,
adatok a különböző kedvezményekről pl. szakszervezeti hozzájárulás kiszámlázásához,
adatok a béren kívüli juttatások elszámolásához,
igénylőkhöz, vendégekhez rendelt egyéb adatok (pl. tüdőszűrő érvényességi dátum, kárszámos jegyzőkönyv kivonat, lakcímbejelentő, stb.)
egyéb nyújtott szolgáltatások nyilvántartása (pl. fürdőjegy, reggeli)
Mivel ez a fajta szolgáltatás jellemzően távol áll a vállalat fő tevékenységétől ezért gyakori probléma, hogy ennek a tevékenységnek az ügyviteli támogatása nem megoldott informatikailag.
Hogyan vehető igénybe?
1 –
Licencelési konstrukcióban a vállalat saját szerverére telepítve.
2 –
SaaS konstrukcióban.